Sol underbara sol

Halloj på er!
Sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på Rodney och då är det lite svårt att sitta still, det liksom spritter i hela kroppen hihi
Försökt att ta reda på om det finns en möjlighet att han kommer till Sverige men icke inte vad jag kan hitta i alla fall så om det är någon som vet något om motsatsen så hör av er till mig :)

Han har ju bara så underbar röst och är så jäkla rolig, en annan kille som jag med skulle vilja se live så är det Stephen Lynch hihi han är bara lite galen hihi som när han stirrar som en galen och suger på micken haha.
Den sortens könsrock kan jag gå med på :)

Idag har vi varit ute med stavarna och gått runt strömmen i solen. När vi kom hem blev det en kopp kaffe på framsidan och solen värmde gött i ansiktet och det brände på benen, helt fucking underbart.

Vet att jag nämnde för ett tag sedan att jag sett vita krokusar men det var snödroppar och nu hänger de fina små dropparna där i solen och äntligen vet man att det inte är långt kvar :)
Våren ÄR på ingång och inget gör mig lyckligare.

Nej ni nu ska jag försöka få tag i min läkare och be dem kolla läget och att de får fixa så jag får ta mig en pint när vi kommer till London, för nu är det inte långt kvar :) åhhh vad jag längtar.

Ha det så bra där ute i solen nu alla vänner :)

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lucas och jag bestämde igår att detta tillfälliga bakslag i vädret inte får följa med till London

2011-02-11 @ 14:52:10
Postat av: Ci

Det röstar jag med för :)

2011-02-13 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0