Grubblerier.

Har haft många känslor i min kropp och i mitt sinne idag. Är så otroligt glad för Veronica och Snibb för deras pojke som kommit till världen.
Jag är lycklig och nöjd med mitt liv och min tillvaro.
Men många tankar finns, vad hade hänt om allt varit annorlunda?
Så mycket saker i mitt liv som hänt som fått bestämma vilken väg jag ska gå, vad hade hänt om de inte inträffat eller om valen varit annorlunda?

Älskar mitt liv och min man och skulle inte velat välja på något annat sätt än det jag gjort.
Många av er som läser förstår nog vad jag menar med om saker inte hade hänt oj jag inte hade varit med om det just jag varit med om vad skulle jag vara för människa idag då och vart skulle jag vara då?

Mycket om och det är mycket tankar i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2011-02-23 @ 20:15:49
Postat av: Mamma

Det är ju inte alltid som man får välja sina vägar. Ibland blir man helt bryskt inputtad på ett vägval man jag tycker att du har gjort det bästa man kan va det. Du har blivit en bra Cecilia <3

2011-03-06 @ 06:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0