20:47

Jag är trött och jag luktar bebis, massa mys.

Hade väldigt ärna krupit ner i sängen och bara somnat för idag men det går ju inte riktigt för vi ska på bio i kväll och det ska ju för sig bli roligt och mysigt.
Imorgon blir det jobb igen och sen är det snart nyår och då bär det av till Las Vikas och hem till Lillstrumpa och jag längtar en himla massa :)
Tänkte att jag skulle svänga förbi pappsens grav med känns som om det var evigheter sen, kommer ihåg att det hade blivit höst och Lillstrumpa och jag var ute med hundarna det var uppfriskande kallt ute men solen värmde fortfarande på kinderna.

Vissa saker blir visst aldrig bättre bara enklare. Finns de dagar jag bara vill krypa ner i sängen, lyssna på musik, gråta och vara extremt nostalgisk i enbart självplågeri syfte, hur sjukt det nu än låter så känns det som det ända rätta många gånger.
Men som tur är så är dagarna som jag är glad och ler flera även om saknaden alltid är lika stor men i juletider saknas du mig extra Pappsen för mig är du den sanna och största vinterglädjen av alla.

Nej nu blir det att fixa och sen bege sig till bion :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0