En dag av stillhet och välbehövd sömn.

Nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe och drömmer mig bort.
Drömmer mig till Indien, åhh vad jag vill åka och jag vill göra det nu.
Tänkte först boka och åka över min semester men då kunde ju inte Chris följa med och tycker att det skulle vara roligt att göra den resan tillsammans.
Så jag får öva mig lite innan, som att sitta utan att visa fotsulorna mm hihi.

Idag fyller min underbara make 30, bjöd honom på frukost när jag kom hem. Det var en sömnig person som log och öppnade sina fina gröna ögon.

Morgonen var helt underbar. Stod på jobbet och såg soluppgången med en blodröd sol sol föddes på en gul,rosa och blå himmel. Helt underbart. Sen struntade jag i spårvagnen och tog den långa vägen hem.
Helt otroligt att gå igenom en sovande stad, helt spöklikt tom och stilla och allt bara är. Tyst och stilla bara några enstaka fåglar som vaknat och solen som värmer ansiktet och man ville bara stanna i den stunden. Tänk att vi går runt hela dagarna och missar just det fina i stunden som är just nu.

Nu ska jag göra matlådan klar och ta en sväng med Gingis innan jag skall bege mig till jobbet för natt nummer två.
Thompa påminde mig om speedwayn idag och nästa tisdag är jag ledig så då blir det nog att packa korgen, filten och bege sig till kråkvillan. Någon som vill med?

Namaste


Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska se till så både jag och Lucas är ledig så följer vi med dig ut!!! Kram kram

2011-04-25 @ 19:07:57
Postat av: Viktoria

Jag vill med!

2011-04-25 @ 19:27:37
Postat av: Nockan

Jag hänger på...om jag hittar örongrejor till Elias vill säga :D

2011-04-25 @ 21:11:06
Postat av: Ci

Ja vi får se vad det blir för väder först tänkte jag för är ju inget kul om det är jätte kallt eller regnar. men det hoppas vi väl inte på. Nockan såg sånna på Jula.

2011-04-26 @ 15:33:33
Postat av: Mamma

Jag hänger på om vädret är med oss

2011-04-28 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0