˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Vissa saker som en låt kan få mig att känna dig nära mig igen.
Älskar när låtar kan tala för hur jag känner mig, när dem kan få mig att minnas stunder och samtal vi delade tillsammans.
Som när du tittade på mina fräknar och sa att jag spottat snus i motvind och petade mig på näsan med ditt stora finger.
När vi satt ensamma i bilen och du tog fram vårt band och vi lyssnade på Peter Lemarc och Kim Larsen.
När jag hör dem hör jag dig hur du trallade och visslade med, jag ser dig framför mig och jag vill inte se något annat igen på länge länge. Bara du och jag i en varm bil och vår musik när du trummar på ratten, puffar mig på sida, visslar och sjunger med. Det är bland det bästa jag vet och just nu önskar jag så att du kunde komma och hämta mig och vi kunde åka hem tillsammans.

Du och jag mot värden så var det då så är det nu,
Du och jag mot värden alltid jag och du....

Gud vad jag saknar min pappa.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad fint! Jag saknar honom också!

2010-09-16 @ 01:17:57
Postat av: Thirése

åhh... jag vet inte vad jag ska säga.. tänker på er väldigt ofta faktiskt, och även på Tom. Jag tyckte om honom:) Jag lovar att han är riktigt stolt över sina barn nu! <3

2010-09-16 @ 12:25:45
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Sussie

Kan bara föreställa mig hur det måste kännas...Stor kram till dig!

2010-09-21 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0