Snälla ge mig sömn.

Åhh jag blir tokig snart, jag kan inte sova.
I går gick jag och la mig för att vakna kl 3 av att det luktar bränt. Så jag kliver upp och kollar att inget brinner eller att vi glömt att släcka ett ljus, datorn, plattor mm. Efter det var det ju helt omöjligt för lille mig att sova så jag låg och vred, vände på mig och höll på att bli tokig.
Igår kväll gick jag och la mig innan Chris och kände mig riktigt duktig och jag var trött och längtade efter att få sova men likt förbannat vaknar jag efter bara ett par timmar och kan omöjligt somna om igen så blir tvungen att kliva upp i stället.

Så nu ska jag gå och sova för om 3 timmar kommer lille Tintin och hälsar på och känner jag honom och Ginga rätt så blir det inte mycket till att sova då.

Strukit och satt upp julgardiner och en duk i dag så bara stakar mm kvar till helgen, som jag inte på något vis får att räcka ihop. Helgen alltså.
Pratade med Robert i dag, han ringde på kvällen och det ska bli skoj att träffa han snart igen och nu är det inte allt för långt kvar tills han är hemma igen.
Om två dagar fyller lilleman år och han har även fördelen att fylla på fredag, fredagen innan första advent, det innebär att julkaffet släpps om 2 dagar :)

Sen ska man hinna med att sova och jobba i helgen med hur det nu ska gå men det löser sig nog sa käringen och stekte katten.
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0