Mag ont och nya handtag.

Hej på er!
Nu är mitt vardagsrum klart och satan så nöjd jag blev, tur vi ringde och ändrade makens val av tapet. Alla kan ju inte ha lika bra smak som jag ;)

I fredags körde vi Kerstin till Yoga utbildningen och medan de var där passade vi på att gå på ikea, vi tittade ut ett nytt bord och stolar som vi ska ha så fort vi blir av med barbordet vi har nu, så är någon intresserad så hör av er vettja. Sen skaffade vi nya handtag till skåpen och lådorna i köket, vilken skillnad en sådan liten sak gör.

I går åkte vi ner till Las vikas och hälsade på Fia Lotta, väldigt trevligt som alltid.
Idag innan vi åkte var vi även och firade mormor som fyllde år.
I går firade mormor och morfar sin 56:e bröllopsdag, tänka sig vilket privilegier att få uppleva det tillsammans med den man älskar. Där har Chris och jag något att jobba mot.

Nu har jag massa ont i min lilla mage så jag ska prata lite med min fru och sen ta en dusch innan det blir sängen. Tidig kväll idag.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att magen är bättre idag. Christopher och du har ju en sportslig att komma upp i 56 år. Thomas och jag får nöja oss med lite mindre skulle jag tro. Att vi skulle blir 105 och 108 är väl knappast troligt.

2010-11-15 @ 05:27:55
Postat av: Viktoria

Jag hoppas att du blir 105 med hälsan i behåll mamma!!



Ci roligt med uppdatering

2010-11-16 @ 06:42:49
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: ci

Det hoppas jag med mammsen och vi har ju gener att bli gamla ju ;)

2010-11-23 @ 02:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0