måndag eller onsdag hmmm.

Klev på spårvagnen 06,11 i morse och möttes av frasen, vad gör du här du jobbar ju kväll.
Där sitter Annelie som snabbt rotar fram ett schema medan jag i förtvivlan hasar mig ner i sätet, nej hon hade fel jag skulle jobba dag men det var inte den starten på dagen jag väntat mig.
Bättre blev det.
Det har varit en riktig slappar dag på jobbet idag och det var helt underbart, massor med folk inne och man kunde unna sig med att sola näsan på balkongen med våra boende och dricka förmiddagskaffe eller passa på att städa undan och slänga saker när de andra inte såg mooohahah (personalens menar jag då).

Tycker att jag skulle kunna få en 25% tjänst som röjare på jobbet, det hade varit riktigt roligt att bara få härja loss och röra om riktigt ordentligt.

Lunchen intogs inte på jobbet idag heller eftersom det var utbildning efter lunchen så det blev en burgare på mcdonkan på vägen, skönt att komma bort ibland på arbetstid med.
Väldig intressant föreläsning med men känner ju att man inte riktigt här knivskarp förmåga att sitta och lyssna i flera timmar och anteckna men bra trotts allt. Plugg får nog vänta ett tag till.

Pratade med min ena svåger med alldeles nyss och håller tummarna för nästa vecka.

Nej ni ska snart bege mig att möta Sandra och Kalle Theodor för kalasbak.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Du kan få en tjänst hos mig, som underhållare=) Saknar dig vettu!! Ses vi idag?? Puss och kram

2010-03-11 @ 11:39:12
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Ci

Ja jag hoppas på det, att vi ses alltså för jag saknar dig med. Tar gärna tjänsten hos dig gummsan :D

2010-03-11 @ 17:16:55
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0