Jobb, jobb och jobb men snart ledig.

Igår var jag och älsklingen ute på en liten tur, vi började med att åka till eon och hämta mina underbar ljus, som jag längtat.
Efter det åkte vi upp till stan för att byta min kjol och fick ju då träffa en gammal klass kompis, Sara, det var skoj att ses igen.
När vi hade plöjt genom stan efter hård papp till Chris så gick vi till the och kaffe companiet och tog en fika. Chris mugg var så himla underbar att dricka ur så vi passade på att köpa 3 st och beställa 3 st till, hoppas de kommer i veckan.
Väl hemma igen så pratade jag med lillstrumpa och sedan gick jag och solade, himmla skönt. Väl hemma igen blev det till att äta grekisk sallad och kolla på csi trilogin som har fortsättning idag :)

Idag har jag bara slappat, Chris var ute på lång promenad med Gingus så jag fick sovmorgon och det gillar jag. När jag kom upp var kaffet redan klart och solen var på plats. Me like.

Pratat med mormor och bestämt träff till på fredag då de skall åka med oss till Las Vikas för att fira Mammsen.
Morfar hade dock inget att säga till om eftersom han inte var hemma utan var ute i ljunga och vävde. Så mormor och jag som fick ta besluten :)

Nu ska jag kamma håret och borsta tänderna innan jag ringer Kerstin och sedan beger mig till jobbet.
Planeringsdag imorgon och sen bara 1 dag kvar på arbetsveckan, sedan är jag ledig i dagarna 3.

Hoppas få besked denna vecka med, man vill ju inte vänta länge, inte jag i alla fall har inte nerver för det.

Nu får ni ha det så bra och gå ut och njut av det underbara vädret ni som kan :P

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0