Solsting ;)

Nu är klockan efter elva på kvällen och det är fortfarande varmt ute, helt underbart.
Har spenderat kvällen hos Gullan men hon var ju inte hemma så fick umgås med hennes och dennes avkomma haha blev krångligt det där.
Det märktes ju efter en stund att jag var ganska trött då flummigheten gjorde sig påmind och porriga skämt om bubbelplast mm for genom luften, självklart kodade så att de små inte skulle fatta ;)

Men efter att ha suttit flera timmar på en pall så har jag nu lite ont i ryggen så ska bli skönt att sträcka ut sig lite. Hade jag tänkt i alla fall tills min man ringde och sa att han skulle komma hem med pizza, Då kan man ju inte sova heller.

Nej ni nu blir det duschen sen mat och sängen, jobbar ju imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja hujeda mig så varmt det! Vi har ingen luft alls på kontoret så tankarna känns som de simmar i lera. Men snart har vi semester och då kanske man kan njuta lite av denna sommar också! Vad kul det var att träffa er på karnevalen! Kram

2010-07-15 @ 12:51:30
URL: http://susannaibadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0