Uppdatering ;)

Hej på er!
Idag är det söndag och imorgon börjar jobbet igen. Har ju varit hemma ett tag nu och känner väl egentligen att jag inte har några krafter till jobbet just nu men vet ju att det ändrar sig bara jag kommer dit.
I helgen har jag varit ledig och jag har hunnit med både det ena och det andra. Städat hela lägenheten, diskat och tvättat allt i stort sätt.
Jag har hunnit vara och hälsat på hos Sandra och lille Kalle Theodor medan mannen tränade, varit till mormor och morfar och fikat och umgåtts med dem och blivande makarna samt mamma och Thompa.
Sedan fick jag inbjudan till Linda det det bjöds på god mat och trevligt sällskap.
Resterande tid av helgen har jag suttit djupt försjunken i min bok antingen liggandes i sängen eller hoppkurad i soffan med ett glas rött eller en kopp kaffe.
Nu är boken slut och jag saknar dem redan, måste hitta något annat att läsa nu, synd att boken jag köpte var del 2 i en serie. Tycker de borde skriva det i tidningen när man beställer :(

Förutom allt detta har jag även lagat en himla massa god mat och smaskat på Ben & jerrys half baked, mmm... :P

Nej ni nu ska jag ta ett bloss innan min stek och rotfrukterna är klara, sedan blir det en promenad igen snart med lilla Ginga Pinga så klart.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh Ben&Jerrys är ju verkligen beroende framkallande.... Har du provat cookie dough? Ja nu är det skönt att flytten är klar och jag trivs som fisken i vattnet. Ska absolut lägga upp lite bilder på hur vi har det snart. Hoppas vi ses snart! Kram

2010-01-14 @ 10:57:43
URL: http://susannaibadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0