Sjuka tankar från lilla mig.

Igår kunde jag inte somna, hade en gnagande frågeställning i huvudet och önskade att jag inte hade lagt på med FLICKORNA innan den kom.
Kan en människa befrukta ett djur? och om inte, Varför? Hmm. Borde ju vara så pga evolutionen men förvisso så borde det ju bli kromosom avvikelser utan dess lika så ett fullgånget havande skulle knappast vara möjligt, eller?

Ni ser vilka sjuka tankegångar som far i mitt huvud...

efter lite sökning så har jag funnit att art korsning av detta slag är möjlig men om eventuell avkomma uppstår är den i regel steril.
Inom forskning så korsas där emot människor med olika djur för att skaffa så kallade pre-embryon där man för in mänskliga cellkärnor i ägg från djur men även andra former förekommer.
Det saknas lagstiftning i Sverige som specifikt behandlar frågan om blandningar av biologiskt eller genetiskt material från djur och människa det tycker jag är konstigt, tycker inte ni?

Har även hört att Stalin försökte befrukta kvinnor med säd av apor men försöken misslyckades.

Nej ni nu ska jag ut på promenad.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: marina

Hehe. vilke roliga ideer du får ibland gumman!!! Jag hade en tanke om en tur till badhuset i helgen om det var så att de skulle hämta Saga med.. Vore ju jätte kul om vi alla kunde leka ju.

2010-02-08 @ 16:59:51
Postat av: Thirése

men tidelag är ju för fasiken inte ens olagligt i sverige, hur jävla sjukt är inte det!!!

2010-02-08 @ 17:12:23
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Nockan

Youre mined is a sick one darling :-)



Och Thesan: Om du frågar Vicke så kan hon tala om för dig att om dom inte bitts så tycker dom om det :-) hihi

2010-02-08 @ 18:37:12
Postat av: Gunila

Tack för alla upplysningar. Jag hade klarat mig väldigt bra utan dom!!!

2010-02-08 @ 22:42:58
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Robs

haha jätte sexig du länkar inte ens till min blogg jue :P

2010-02-10 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0