Mildväder.

Då vaknar man upp till ännu en underbar morgon då mammsen har gjort frukosten färdig.
Det är även en mäktig frukost här om morgnarna för lilla mig som normalt inte äter frukost.
Igår var det stekt ägg och bacon följt av kaffe och fil, idag serverades det bacon omelett och till det togs en kopp kaffe.
Nu har jag även varit ute i det underbara mildvärdet med Ginga Pinga, hade tänkt att hon skulle ha fått springa lite lös men med alla fåglar på gärdet så funkade det inte.

Nu ska jag ta och underhålla min  systerson lite, sedan bär det av till slottet.

XoXo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Gumman! Tänkte höra om inte du och Coffe vill komma upp och hälsa på oss snart? Kram

2010-02-27 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0