Det nalkas London tripp.

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen men som vanligt har jag tänkt tanken ialla fall.

I måndags var jag och Sandra och köpte oss nya träningskläder så har vi varit ute och promenerat med Erika.
Igår gick vi en annan promenad och senare på kvällen blev det ett var vändor runt strömmen i riktigt rask takt, manen min pallade bara ett varv så Ginga och jag fick gå själva.
Idag gick jag en inte fullt så lång promenad med Ginga och sedan har jag ju cyklat till och från jobbet som jag gör nästan varje dag.
Känns riktigt bra faktiskt, efter power walken igår så ömmade mina lår lite idag faktiskt och det bådar ju gott.

Idag har det varit möte på jobbet och det gillar jag ju inte innan jag ska jobba kväll för jag blir så seg, idag var även första kv'llen jag jobbade när vi bara är 5 st på våningen men allt var sig likt i alla fall.
Det har faktist varit en lugn kväll, eller jag tog det lugnt, tänkte att eftersom andra kan ta det lugnt så gör jag det med tänker inta alltid vara den som får springa som om jag hade senap i arslet.

Som ni förstår så är jag riktigt less på vissa personers arbetsmoral.

Men men inget att haka upp sig på nu, det är en ny dag imorgon och den kommer nog löpa på riktigt nice, har en känsla av det.

Imorgon är sista arbetsdagen också innan nästa fredag för på måndag morgon flyger vi ju till London.
Gud så skoj och skönt det ska bli.

Satt i går kväll och undrade vad älsklingen min ville se när vi är där men han bara lyfte på axlarna och sa "ja vet inte"
Ja jag har ialla fall planer. Jag vill se Big Ben så klart som råkar ligga i närheten av The globe, Shakeespers teater. Jag ska till Pennys om det var så det hette.
Ska ju till VHS och hämta min DVD box med Skins, åhhh vad jag längtar efter den.... få se från början.

Shoping blir det ju på Oxfordstreet, afternoon the i bla bla kommer inte ihåg namnet nu.

Äta fisch and chips så klart och ta en öl på en pub eller tre. plus mycket mycket mer.
Ska bli sååååå roligt.
Varit inne och kollat bilder på där vi ska bo och fy fasiken så fräkt och mitt i  London vid Piccadilly Circus, så centralare går det nästan inte att bli.
När vi är så centralt så ska man väll försöka få in ett besök så man kan sitta på trappstegen under Erosstatyn och vid Piccadilly circus minnes fontänen nåja det kanske är bättre att rapportera när jag kommer hem vad vi faktiskt har gjort.

Något jag skulle vilja göra när jag är där men att det inte gör något om jag måste tillbaka för att uppfylla så är det att gå på en musikal i West end.

Nej ni nu ska jag ta ett BG och sedan blir det till att krypa ner i sängen börjar ju jobba 06,45 imorgon så det blir bara att vända på kudden.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Gunila

Hoppas du får det riktigt trevligt i London, Men planerna och längtan dit är halva nöjet så fortsätt med det tills måndag.

2009-09-03 @ 09:18:54
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Viktoria

Åh jag hoppas verkligen att du får det bra på din tur. Eller ni.

Tack för idag

2009-09-03 @ 21:31:10
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0