Tandläkarbesök.



Då är man hemkommen från tandläkaren och det gick ju prima ska jag säga.
Fick en professionell rengöring av alla tänder och en fluor behandling så nu sitter jag här och är toppen fin i munnen.
Vill helst inte äta och dricka så man smutsar ner den igen hehe.

Hade inga hål i alla fall vilket var ett glädjande besked då det var så länge sedan jag var där, fick istället beröm för att jag hade så fina tänder (sträcker lite på mig)

Snart ska jag bege mig till vårdcentralen och där ska jag möta Sandra och lille Kalle Theodor som ska få sina utslag tittade på. Jag tänkte att jag kunde passa på och kolla om mina resultat kommit när jag ändå är där.
Sedan nalkas promenad, har ju redan varit på en lite kortare, och efter det ska jag bege mig till banken och växla pengar.
Tänker lite på packningen som skall tass med och vad man ska utesluta.
När det gäller packning så brukar ju jag packa en hel resväska för att fara till Las Vikas i 2 dagar så detta kommer bli en riktig utmaning då jag bara reser med handbagage. Det kommer säkert att ordna sig, ska gå in och kolla vädret i London för nästa vecka så man har lite koll på vad som kan behövas mm.

Nej ni nu ska jag platta håret lite innan det är dags att bege sig.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0