Shopping sugen

Nu sitter jag här och är riktigt mätt i magen. Har idag hittills hunnit med att laga mat, rensa lite i garderoben (i alla fall en hylla som rensats), gått en promenad, tagit en fika och pratat strunt med Lillstrumpa.
Snart är det dags för tvättstugan och sen ska jag och Ginga träffa Erika och Takida så de får leka lite. Tänkte att jag kanske sak hinna med en prominix till men orkar inte riktigt nu för jag måste ha kaffe först.

Har ju jobbat i helgen och förstår inte riktigt varför man blir så mycket tröttare av det än i veckorna?
Igår kväll gick jag och la mig mellan 18:45- ca 21:30 sen kollade jag på en film och la mig igen vid ca 24:00 och sov till ca 10:30 idag då lillstrumpa ringde och väckte mig. Jag skulle verkligen kunna sova igenom ett krig alltså...
Eller kanske inte men genom mycket.

Ska snart iväg med jobbet på personalfest med snaska och musikal musik.

Satt tidigare idag och kollade på resor till Riga skulle verkligen vilja åka iväg snart igen.
Men först och främst är jag sugen på höst Shopping, vill ha massa nya jeans, stövlar, stövletter mm.
När jag var ute med tjejerna i torsdags kom jag ju även underfund med att jag inte har några party kläder så det måste ju med inhandlas snart tycker jag. Men best av allt så får jag ju börja leta efter nått riktigt snyggt snart... åhhh längtar har planer i mitt huvud. Uppdaterar er när det blir offentligt vill inte förstöra nyheten.

Nej ni nu ska jag ta en kaffe med min man som just kom hem.

Ha det så bra så länge.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har fullt upp hör jag:) Hur var det i London hann ni med allt du ville se och göra?

Kram Malin

2009-09-14 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0