NHL 10 har kommit, vart tog min man vägen?

Hej på er.
Nu sitter jag här hemma och väntar på att min chef ska ringa för att kolla läget.
Pratade med vårdcentralen nyss och ska bege mig till apoteket, så snart chefen ringt, för att hämta ut några slemlösande tabletter för bihålorna och sen är det bara att hoppas på att det släpper och man får bli en så vad gör man när man ligger hemma och förhindrad att göra saker man skulle vilja.
Jo man:
  • Sorterar och parar strumpor.
  • Sorterar gamla räkningar och lägger upp en budget och redovisning månad för månad.
  • Man dricker kaffe och bläddrar i kataloger.
  • Kollar på alla bloggar i sin lista för att se att bara Lillstrumpa uppdaterar. Grrr på er.
  • Sen myser man med Vovven och kollar på Tecknat.
Sen är det snart dags att sova igen.
Nu kom det en katalog från Åhlens och en med skor så jag ska lägga mig på sängen med en kopp kaffe ett slag och ta det lugnt lite till.

Xoxo. Cessili

Kommentarer
Postat av: Gunila

Jag uppdaterar VARJE dag,

2009-09-18 @ 07:53:19
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Team Gravity

Har dessutom gjort en ny blogg med bl.a. recept/Gunila

2009-09-18 @ 07:54:41
URL: http://teamgravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0