Det skall börajs i tid...

Hej på er! Hittade en himla söt video som jag bara måste visa er, det är en snutt på den dansglada lilla Lucas och kollas så han Shakar kanske en framtida medlem i bounce.

 

Vad har man annars gjort idag då, jo jag har ju så klart Shopat lite, min favorit hobby men även mannens så jag är inte ensam. Måste snart ta och städa ur min garderob för det får inte plats med mera nu.

Igår var jag med Sandra till HC och hämtade ut en salva på apoteket till Kalle Theodor, då passade jag på att handla lite saker. sådana saker man måste ha liksom, som ny fuktkräm då den snart är slut, ansiktsvatten och lite sånt samt nya fina underkläder det är ju aldrig fel.

Köpte även sånna reseflaskor att ha dusch grejer i när man reser eller åker bort, hittade även smarta sådana burkar så jag kan ha ansiktskräm och tvättkrämen i så man slipper ha med hela burkar o flaskor. Kanon bra tycker jag.

H&M har mycket bra och fiffiga saker till låga priser, tycker i alla fall jag.

Ska ta och göra om lite på bloggen, så en del gamla inlägg kommer kanske försvinna och utseendet kommer kansek göras om det med ska sätta mig och fila på en ny header när tillfälle ges. Tänkte egentligen göra det nu men mannen tjatar om att han måste plugga.
Tror nog att det får bli ett nytt inköp snart, får kanske den fina Lilla bärbara som jag ville i alla fall.

Nu lämnar jag plats åt Älsklingen och önskar er en mysig lördags kväll, själv kryper jag upp i soffan med en bytta ben&jerrys. mmmm

 

Xoxo Cessili


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag saknar dig Ci,jag vill med ha glass vad gott.. Så rolig liten bebis..

2009-09-06 @ 10:35:26
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0