Bakfylla och rökning.

Jaha ni nu bär det snart av.
Fyllt mobilen med musik, väskan är packad och passen ska ner tillsammans med pengarna.

Nu sitter jag och lyssnar på Völund Smed och inser att jag inte har legat as full i gräset denna sommar och sjungit Midsommarblot med Roobs. Ber om ursäkt för det, något vi måste rätta till.

För en tid sedan kom jag till insikt om en sak, när det gäller bakfylla.
Som kännt så blev jag aldrig tidigare bakis. Sedan hände det något.
Åkte till Las Vikas och partade som vanligt och blev drägg full och sjukligt bakis så jag inte kunde stå på benen, spydde och hade mig.
Mysteriet med bakishålet.
Sedan blev det som vanligt igen. Hmm.
Då kom jag på att jag druckit utan att röka.
När jag började igen försvann baksmällan dagen efter.

Tåls att tänkas på.
Min man är ju lite känd för sin extrema bakfylla, även han är bra dagen efter när han har röker.

Så rökning kansek inte är så dåligt för dig i alla fall.

Nej ni nu ska jag ta och svida om för att gå en promenad med hunden min och tror ni inte att det precis började regna???
Typiskt.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0