Röjningsdags.

hej på er!
Blir inspirerad av alla i flytt tider som stökar och står i, så jag kan ju inte vara sämre.
Så idag har lilla jag varit duktig, i alla fall på eftermiddagen :D
Jag har städat i köket och slängt kökssoffan, sedan röjde jag i förrådet och gjorde plats så vi kunde bära ner badkaret.
Så efter att ha skurat i badrummet och damsugit resten av lägenheten tog jag en härlig lång dusch utan att behöva hålla i dusch slangen hehe så lycklig man kan bli för så lite.

Passade även på att flytta in piano bänken i sovrummet och ställa TVn på och borden på balkongen fick stå under tavlan istället. Det blev riktigt bra nu önska jag bara att de kommer imorgon och fixar vår Tv så jag kan ligga på sängen och titta och dricka skumpa i morgon kväll när jag kommer hem från jobbet. Skulle vara underbart.

Vad har ni hittat på idag då?

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0