Host Host....

Håller på att hosta ut mina egna lungor. Kan faktiskt inte minnas när jag känt mig så dålig senast.
Denna helg har varit fruktansvärd. Har en jojo sjuka Känner mig bra en stund för att sen poff bli as dålig ligga hopkrupen i soffan och yra nästan gråtandes i min mans knä. Fyy säger jag bara.
Feber, värk i kroppen, fruktansvärd huvudvärk och smärta från ögonen, tungandad och en helvetisk hosta.
Ikväll stod jag inte ut längre utan tog 5 ml coccilana, hur det nu stavas, bara för att se om det funka.
För er som inte visste det så har ju jag och morfin och andra hostdämpade mediciner inte funkat så bra men vad gör man inte när man är desperat.
Tur man har en man som håller ögat på än. Har gått bra i alla fall så det blir 5 till nu så hoppas jag på att jag kan få sova snart.
Annars lever jag på vatten, te med honung samt halstabletter och fefferoni.
Feffisarna äter jag för halsen :D

Nej ni nu bultar huvudet och febern gör mig svettig och skakig så det blir att krypa tillbaka och försöka sova lite.
Jobb eller kurs blev det ju inte imorgon utan måste se mig som besegrad utav en jävla influensa...
Så nu ska jag inhalera och sova.
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Thina

Åh, hjälper feffisarna bra tycker du? Kanske vore nåt att prova nångång vid behov :) Älskar såna riktigt starka men har aldrig provat för halsen! Hoppas du blir kry snart!

2009-10-19 @ 18:34:22
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thina

Det känner jag för att prova, lät jättegott! Men jag hittar aldrig goda feffisar i affären :S Får försöka igen med något nytt märke. Borde gå till Istanbul o köpa ett gäng :D Godernatt!

2009-10-19 @ 23:54:58
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marina

Krya på dig massor gumman!!!

Hoppas du blir frisk o kan följa med mig på marknad på onsdag:) kramkram

2009-10-20 @ 15:18:05
Postat av: Gunila

Krya på dig! Har just tillfrisknat från samma.

2009-10-21 @ 21:47:03
URL: http://teamgravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0