Helgen som flytt.

Helgen är över och snart ska man lägga sig för att orka upp till ytligare en arbetsvecka.

I fredags efter jobbet bar det av till stan med systrarna mina. Sedan åkte vi till Klocket för en tjej kväll med förrätt och varmrätt med gott vin, lite senare på kvällen blev det dags för färgning av hår och Wii spelande då även Lilleman deltog.

På Lördagsmorgonen vaknade jag av att Lilleman fixat kaffe åt sin mamma och sina mostrar och till kaffet hade han gjort Negerbollar :D Riktigt god service tyckte vi, så gulligt så.

Sen bar det av hem för att käka mat och fixa till sig för kvällens äventyr.
Lillstrumpa och jag skrålade till Singstar och drack bubbel mm och efter en promenix med Ginga begav vi oss till Palatset där vi skakade våra inte lurviga ben så att fötterna kändes som om de blödde på vägen hem.
När vi begav oss för att inta en chickenbits rulle på Norrtull så möte vi även min underbara man som smaskade på en likadan rulle hihi.

Lagom frusen var det helt underbart att få krypa ner under ett varmt täcke och lagom som jag höll på att somna kände jag hur världen började snurra. Inte jag och inte sängen utan allt annat. hihi typiskt när man ska somna som först.

Riktigt trevligt hade jag i alla fall, tackar Lillstrumpan min för en underbart rolig kväll.

Nej ni nu ska jag krypa ner i sängen och sova ett par timmar.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0