Tisdag = Gossipgirl

Hej på er!
Nu är vi snart i mitten av veckan igen och jag är nu ledig i två hela dagar och jobbar inte igen först på fredag kväll. Skönt för jag jobbar kväll både fredag och lördag och ni vet ju att jag gillar att sova, finns nästan inget bättre hihi.

Idag sov jag faktiskt bara till 11,30 eller då klev jag upp för kaffet var klart.
Sedan kollade jag på serier och umgicks med min man innan han skjutsade mig till jobbet.

idag på jobbet flytt städade jag ett av mina rum och lyckades skada mig på fingret svider som hell när man måste sprita händerna typ 50 gånger på ett arbetspass eller mer. har även tre nagelbandsfästen som fnasat mig och det är pain kan jag säga men är ju ledig nu så hoppas de hinner bli bättre till helgen.

Imorgon är jag ju som sagt ledig hela dagen så jag har tänkt att jag ska städa lite här hemma för odjuren har lyckats håra ner som satan igen, tänkte även röja av i kylen för frysen och skåpen tog jag ju i söndags har även två andra skåp och en klädkammare kvar som behöver fixas i.

Nu har min man fått för sig att han ska skruva i väggen så det är bäst att jag stoppar honom i säng, om han vet vad som är bäst för honom själv så är det bäst han slutar mecka nu.

Nej ni nu skall jag sova.

Xoxo Cessili.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för helgen! Jag hoppas att vi ses snart igen. Vad ska han skruva nu för något?? Kram

2009-10-07 @ 01:19:46
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: thirése

nu har jag faktiskt länkat till din blogg på min blogg också så nu ska jag ta mig en titt hos dig! :) hoppas allt är bra vännen! Kramar

2009-10-08 @ 15:19:48
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0