En regnig onsdag i November.

Hej på er!
Nu är jag ledig till fredag kl 14,00 och det känns skönt damsugit i vardagsrummet idag och tagit in resår bottnarna så de skall städas av för vinterförvarning under vår säng.
Hunnit med en maskin tvätt med som snart skall hängas innan jag beger mig till Tunnbindagergatan för en kopp kaffe med vännen och dennes avkomma.
Igår efter jobbet var jag till mormor och morfar där det bjöds på bakelser med förska hallon till kaffet och en chokladkaka med fusk toscca mummsigt värre.
Mormor och jag tom med oss Totte och gick på en liten promenad med innan jag åkte hem, det var mysigt och händer ju inte så ofta. Kändes riktigt vuxet och mysigt att bara "hänga" med dem.

Hemma kröp jag ner i sängen och pratade med Lillstrumpa som läste skolarbeten för mig tills jag somnade och drömde om allt hon läste hahah, förlåt för det gumman.

Känner mig faktiskt ganska utvilad men ändå trött, känner att jag har fått tillbaka lite kraft att ta nya tag och det är ju bra och i rätt riktning, känns bara lite tråkigt att jag kanske snart ska lämna alla på jobbet för det vill jag verkligen inte.
Får hoppas att det löser sig i alla fall.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0