UTMANING


Jag har blivit utmanad av Gunilla att berätta 3 saker som är i mitt:

Kylskåp: Grönsaker, Juice och Ägg

Frys: Färsk foder, Kyckling och Grönsaker

Skafferi: Olika pulver (protein och kolhydrater), Kattmat och ris

Handväska: Roller, Bajspåsar och Äpplen

Badrumshylla: Tandborste, Mellanrumsborstar och olika tandkrämer.

Förråd: Kartonger, Julgran och Bord med stolar.

Hjärna : Bröllopp, mina älsklingar och Lillstrumpa.

Jackficka: Bajspåse, Pengar och Kortetui

Kryddskåp: Kryddor, Äggkoppar och ett  te sett i kinesisk stil.

Barskåp: Martini, Bacardi Razz och smått och gott .

Köksbänk: Kaffebryggare, glasburkar och fat med citroner och lime.

Och jag utmanar: Precis som Gullan alla som känner sig manade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0