snart så...

Hej på er känns att tiden knappar in på än.
Igår när jag just höll på att falla in i drömmarnas värld så vaknade jag till med värsta ångesten i magen, tänk om drickan tar slut till middagen vad gör vi sen då....
Tänk om ... osv.
Fy känns verkligen att det inte är långt kvar nu för idag fick jag mitt första brudzilla utbrott, det ni fast inte så allvarligt, men jag bad om ursäkt med än gång faktiskt och så löste vi det tillsammans.



Fick idag besked av hon som gör våra ringar att de blir just så som vi ville, jisses så glad jag blev är så förväntansfull nu så jag vet inte vad.

Förra veckan köpte jag ju en ny säng till mig och min älskling och hela familjen bara älskar den, vi sover som kungligheter.
Förut så vaknade jag ju stup i kvarten och var ju hur trött som helst nu somnar jag bums och vaknar tidigt (tidigare) och helt utvilad. Även djuren älskar den då Ginga och Lusse ligger där mer eller mindre hela dagarna nära varandra utan att bry sig om något annat.
Ett riktigt bra köp vill säga.

I helgen var vi på kalas hos morfar med som fyllde 91, där bjöds det på massa god mat och roliga diskussioner som vanligt. Även mina kusiner var där och det händer nu mera inte ofta att vi ses.

På torsdagen förra veckan bokades resan till London så nu måste jag verkligen skaffa nytt pass, då de är bokade som herr och fru Asplund. Det ni om 25 dagar är jag fru, hujeda mig.
Så nu är det bara att börja boka, imorgon ringer vi in beställningen på tårtorna det blir franska mousse tårtor, mmm kommer bli smaskens tror jag.

Den preliminära bordsplaceringen är klar och det mesta av det som inte är färskvara är inhandlat, tror jag.
Nej ni nu ska jag krypa till sängs med min spikmatta för känner mig lite konstig i ryggen idag.

Sussa sött med er, det ska jag.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Åh ci jag kan knappt bärga mig till eran stora dag. Tänk att du snart ska gifta dig. Jag tror pappa skulle vara hur spänd och glad som helst nu. Han kommer vara där det tror jag.. Kram på dig

2009-05-05 @ 10:22:34
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: cessili

hehe ja det tror jag med gumman och på din med så klart. kram kram

2009-05-05 @ 12:05:15
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hi hi vilken fin bridezilla-bild, det var säkert likt vid tillfället! Tänk att er morfar fyllde 91...det är riktigt coolt. Hoppas att han fortfarande är lika pigg! Har du sett mitt mail förresten? kramar

2009-05-07 @ 12:31:56
URL: http://susannaibadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0