Lillstrumpas dag idag

Vad är det för en dag?
 Är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för idag är det Lillstrumpas Födelsedag Hurra Hurra HURRA...

Grattis gumman, hoppas att du får en riktigt trevlig födelsedag.

Nu sitter jag och har ätit fil med jordgubbar och dricker mitt kaffe medan Älsklingen min spelar sitt UFC spel som han var och hämtade ut i morse, gissa om han var lycklig när han skuttade in genom dörren och körde upp spelet i ansiktet på mig och frågade om jag ville hålla i det, titta lite på det... haha min älskling.

Idag är jag ledig vilket betyder att jag sovit på förmiddagen fast inte som jag ville fick ju tvinga mig till att somna om massa gånger, gå upp på toaletten samt att gå ut i köket och hämta nått att smaska på men det var riktigt behövt ska jag säga.
Försov mig ju till jobbet igår, vaknade och såg att klockan visade 07,09 och jag som börjar 07,00 oj vad brått det blev tur inte chefen var på jobbet hehe.

Idag ska jag ta min inköpslista och shoppa lite innan vi åker till Las Vikas för att gå på kalas.
Nu ska jag ringa födelsedagsbarnet.

Ha det bra alla.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Tack så mycket... Älskar dig

2009-05-22 @ 22:30:32
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0