18 Dagar kvar.

Hej på er!
det var väldigt länge sedan jag hade musik med här i bloggen och tänkte därför att jag skulle bjuda er på två enastående pojkar eller män kanske man ska säga.
Deras musik värmer verkligen i själen på mig, blir lugn och harmonisk.
I alla fall Bob han har något magiskt i sig.
I vilket fall så gillar jag den speciella klangen i deras röster och synd bara att inte ljudet är bättre på videon.



Om jag fick en resa i en tidsmaksin så skulle jag åka tillbaka och se dessa i sitt esse för sådana musiker görs inte längre och de är av en döende art.

I vilket fall skulle det ju vara lite skoj att veta vad mina läsare har för vavorit Beatle.
Min är i alla fall Harrison om ni inte redan misstänkt det ;D

Med tanke på The Beatles så hittade jag detta roliga klipp.
Till saken hör att sedan vi såg Across the universe så går jag och min älskling och sjunger refrängen på denna för varandra, hihi lika roligt varje gång :D
Detta är ju som ni kommer märka Jim Carry som sjunger.



Xoxo Cessili


Kommentarer
Postat av: Sussie

Åh var Across the Universe bra? Har velat se den jättelänge men det har inte blivit av. Idag ska jag boka bussbiljetter till nästnästa helg!

2009-05-12 @ 12:30:55
URL: http://susannaibadet.blogg.se/
Postat av: Cessili

Ja den var bra men man måste ju gilla Beatles musik och det var himla härliga tolkningar av låtarna. Synd bara att den inte fick lika mycket uppmärksamhet som mama mia. Rekommenderar i alla fall att man ska se den för den kommer nog bli en riktig kultfilm i framtiden.

2009-05-12 @ 20:44:45
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0