10 dagar kvar.

Nu kommer det snart en drös med filmer som jag vill se,

Först en skräck, anti christ, verkar läbbig.

En annan är en svensk komedi, Orginal heter den och kan nog vara lite underhållande.

Allt för min syster, kan ju bara säga att jag grät som bara fan till trailern.

Sen blir det en musik och dans film och ingen mindre än Fame.

Barnet i mig vill även se I Vildingarnas Land

Sen ska det väl vara lite rymdskräck också så då får det väl bli Pandurom

Sist ut i listan idag blir Easy Virtue.

Nu får ni ta och kolla trailerna ni med så sticker vi och kollar sen.

Nej ni nu ska jag dricka kaffe och sen ut med hunden.
Chillivippen på er.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0