Vår eller i alla fall sol

Idag har det äntligen känts som vår ute. Har på sista tiden kännt i luften och på lukten om kvällarna att det känns som vårluft och nu hoppas jag bara att den stannar kvar ett tag.
Var riktigt trevligt att gå till jobbet vid 6,30 på morgonen med solen skönt värmande i ansiktet, mmm underbart.
Sen har jag ju haft fördelen att få promenera och cykla runt hela dagen i detta underbara naturfenomen.
Vill att det ska vara vackert väder hela veckan i alla fall i helgen då älsklingen och jag är lediga.

Idag efter jobbet gjorde jag en termos kaffe och fick sällskap av Sandra, Theo, Lillstrupa och Ginga upp till parken där vi Picknickade i vårsolen.
Här kommer lite bilder från dagen.



Har ju tänkt att jag skulle visa dessa sexiga kort på Lillstrupma iklädd Älsklingens Suspensuar, hur det nu stavas.



Gillar denna med tungan ute och allt hehe.



Nej ni nu ska jag lägga mig på Spikmattan ett slag.

Xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

haha så jävla snygg jag blev.. hahaha

2009-03-19 @ 09:46:43
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0