Torsdag.

Hej på er!
Idag har jag och älsklingen min bara varit, han kom och hämtade mig på jobbet och så åkte vi hem och åt, förut av att vi låg på sängen och läste när jag kom på att vi var som ett gammalt par som delar på tidningen hehe läser varsin del.
Efter en liten tupplur åkte vi till Maxi och tänkte vi skulle shoppa lite men Älsklingen blev dålig så vi fick åka hem igen.
Jag som tänkt hitta skor, jeans mm fick ett litet linne bara medan Älsklingen fick skor och Theodor fick en present med.
Jag blev riktigt avundsjuk på den kan jag lova.

Nej nu är jag så trött och mätt i magen att jag måste göra mig redo att krypa till kojs. Direkt efter criminal minds.

Sussa sött. Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0