Nya tider.

Oj vad tiden flyr och jag har inte alls hunnit med att uppdatera här som jag tänkt så många gånger.
Nu är det ju så att operan var bara gudomlig, sista akten kunde jag set hundra gånger och ville inte att den skulle ta slut.
Hon hade ju den mest otroliga röst och stämma så man fick veterligen gåshud på gåshuden.
Jag visste ju historien så jag såg ju slutet innan det kom och det gjorde den ju bara ännu sorgligare och tårarna kämpades det med för att hålla dem tillbaka.
Slutligen gick det inte och hela publiken kippade efter andan och torkade sig om kinderna. Såg hur mammsen tog av glasögonen och torkade sig om kinderna och hur fina damer och herrar gjorde det samma, ja det var en oförglömlig afton.

Sen har jag ju fått fast nu med så för tillfället är jag på Ängslyckan på 75% i väntan på att en ledig tjänst i kommunen skall bli ledig då får jag ju även gå upp i procent men nu har de ju bara skyldighet att ge mig som lägst 75 och då är det ju klart att de gör det. Trivs bra faktiskt och roligt att röra på mig, träffa nya människor och nya arbetsuppgifter mm.
Sen är det ju jäkla skönt att ha en månadslön :D mindre roligt är ju att jag inte har så mycket sovmornar men ska inte klaga för nu gå jag på raka veckor vilket innebär att jag är ledig varje helg om inte annat dyker upp och det är ju väldigt skönt.

Nu kommer älsklingen snart hem med mat så jag ska duka i ordning lite.
Kram på er så länge och tänka sig att det är 80 dagar kvar tills jag blir fru åt min man, gissa om jag lägntar.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: wickii

GGGGRRRRRAAAAATTTTTIIIIIIISSSSSSS!!!!!!!!!!



Glad för din skull

2009-03-12 @ 22:31:40
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

Tackar så mycket. Nu ska jag sova och du med som jag borde gjort för länge sen ;) kram kram

2009-03-12 @ 23:14:21
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0