yra jag...

Vad roligt det är att logga in och se att man fått komentarer på sitt inlägg, tackar och bockar för det.
Jar jobbar på en sjukskrivning så nu har jag rensat lite mellan plattorna, burit MASSOR med vatten fram och tillbaka, hällt mm. Samt att jag har ansat mina buskar och rensat annat smått och gått. Tömde bla en stor balja på lite jord så den och alla påsar med rens bar jag ner till "sophuset" så nu värker ryggen riktigt ordentigt, hehe.
Tänk om bara om jag faktiskt kunde få stanna hemma....

Nu har jag en pedistal på desinfektion i badrummet så ska väl ta och spola av den om en liten stund så den är torr till imorgon bitti när jag vaknar. Funderar på att måla lite då men bara kanske.

Nej ni nu verkar katterna va sugna på nått att äta och jag med faktiskt så bäst att logga av här och stoppa nått i magen innan det blir sov time.

ha det så bra och sussa sött.

Xoxo Cessili

Ps. Det är ju för böveln söndag idag, varför har det inte kopplat förut? Vet ju på sätt och vis att det är det men igentligen inte. Ni ser jag behöver verkligen semester nu...
D.s.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hejsan! Ja visst är det roligt men kommentarer, tack för din senaste förresten! Så du lever också "singelliv" nu ett litet tag. Det är värst i början. Träffade Fredda hela förra veckan men nu är man tillbaks till jobb och en tom lägenhet. Och mattis drar till nya tjejen i malmö på onsdag så då finns inte ens han att prata med. Tur att det finns telefoner! kramar

2009-06-29 @ 13:21:42
URL: http://susannaibadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0