vill du visa brösten? åk till malmö badhus.

Hej på er!
Är ni inte lika glada över att den underbara sommaren äntligen är här.
Min underbara man och vår hund är ju som känt bortresta en tid och befinner sig nu i ö-vik så Sandra och Theodor har fått vara mitt sällskap de senaste dagarna och det är jag bara glad över, trevligare sällskap och goare unge får jag nog leta efter i denna stad som tycks vimlar av människor med bruna ben det är bara jag och Sandra som inga sånna har.
I går satt vi ute på hennes balkong på kvällen och snackade skit tog ett par glas rött och delade på en pizza, sååå mysigt.
Idag har vi varit ute i solen och så har vi ätit glass med smaskigt värre, man kan ju unna sig så mycket gott när det är fint väder tycker ni inte det.

Om det är så att någon försöker ringa mig så nå mig på mobilen men inte kommer fram så försök igen eller skicka ett mess för älsklingen har laddaren med sig så jag får ladda via data kabeln och då kan man inte prata i den. men har den bara i när jag är hemma på kvällen så då kan ni ju ringa hem med.

Om man skulle ta och gå och sova lite nu så jag kan hinna med att städa lite innan det är dags att jobba imorgon.
Saknar min man och vovve extra mycket när det är sov dags. Ingen som ligger bredvid som mankan hålla om och ingen som ligger vid mina fötter, istället har jag två vilda katter, för Lusifer har ju fått för sig att han är ung igen den gamle mannen så han leker hela dagarna och Stacy har ju damp eller så går hon på nått för hon far högt och lågt, fram och tillbaka hela tiden natt och dag, då kan ju inte Lusse vara värre än att han gör lika dant kraken och så skriker de så fort jag lyckats somna. Nej ni nu blir det en snabb dusch och sen rakt i säng.

Sussa sött.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker det är härligt att spendera massa tid med dig.. Theodor oxå.

Så om vi ska vara riktigt ärliga tycker vi nog det är ganska bra att Coffe är i Ö-vik!

Puss på dig o tack för igår!

2009-06-27 @ 18:09:40
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0