sjukskrivning och vitare tänder!

Jaha då var man sjukskriven resten av veckan pga en paj rygg och på måndag börjar semestern.
Idag fyller min kära stora syster hela 30 år gammal och det gäller att komma ihåg att åldern bara talar om hur länge man levt inte hur gammal man är.
Grattis systra mi.

Så idag har jag varit på shopping tripp med mor och Thompa och köpt trädgårdsmöbel och parasoll med fot  till födelsebarnet. Sen begav vi oss till kalaset där det bjöds på kaffe och tårta och annat smått och gott bla fick vi en martini innan vi begav oss, med ordgubbar i himmla smaskigt vill jag säga.

Nu sitter jag här med blekningsskenor på tänderna och ser ut som en boxare. Så här ser man ut hehe.



Inte det vackraste men ialla fall.
Fick nyss ett samtal från min man som talade om att de satt i bilen och åkte för ca 1 timme sedan så de kommer hem inatt någon gång, Weeiii jag längtar tills han kommer och kryper ner i sängen och håller om mig.
Imorgon blir det till att ringa naprapaten och försöka få ordning på ryggen. Mamma masserade lite förut idag och fasiken så ont det gjorde hade inte mormor hållt i min hand hade jag nog gråtit floder. Så nu har jag lite övningar jag skall göra och sen blir det till att ligga på spikmattan så mycket det går.

Nej ni nu ska jag tvätta fötterna och sedan golvet och så ska man väl hitta på nått att äta men det tar ju en liten stund innan jag får göra det så jag hinner nog klura lite.

Hej på er så länge.
Xoxo Cessili


Kommentarer
Postat av: Marina

Tackar så mycket:) kram kram

2009-06-30 @ 22:33:52
Postat av: Sussie

Kanske inte så bra att tvätta golven om du har ont i ryggen gumman...

2009-07-07 @ 13:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0