Nu är man Gift.

Nu är man fru Asplund då.
Vill börja med att tacka så mycket för alla som var med och gjorde vår dag till den speciella dag den blev och så får vi ju tacka för de fina presenterna så klart.

Nu sitter jag här och gäspar och vet egentligen inte varför jag inte lagt mig i sängen som jag planerat i timmar.
Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, stänkte ta min bok och krypa ner men fastnade här med alla kort Lillstrumpa skickade.

Det har varit en helt otrolig helg och på sitt sätt är det så skönt att det är över för nu kan jag sova gott med min man utan en massa huvudbry som stör :D hihi.
I helgen ska jag till Las Vikas igen och hjälpa syster att plugga klart så hon kan få sommarlov sen.
Själv har jag nedräkning nu, bara 4 veckor kvar till semestern nu och GUD vad jag vill ha semester.

Men har ju haft tur med schema bytet att jag blev tre ledig två helger i rad nu och midsommar också så nu jobbar jag på fint väder så vi kan åka ut på ön allesammans.
Har redan tittat ut en uppblåsbar madrass med memoryskum i verkar himla mysig men lite överdrivet dyr kanske, nåja jag har ju min spikmatta och den ska jag lägga mig på nu.

Sussa sött alle sammans.



Xoxo Fru Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Vackraste Någonsin

2009-06-03 @ 01:52:10
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Thina

Så jättefina! Grattis till er!

2009-06-03 @ 09:52:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Sussie

Helt underbar dag det blev! Har konstiga blåmärken dock så jag undrar vad jag gjorde...

2009-06-03 @ 12:26:11
URL: http://susannaibadet.blogg.se/
Postat av: Erika

SÅ Vackra ni är ett stort grattis tiller båda...<3

2009-06-03 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0