Fredag

Nu var det ett tag sedan jag var inne och skrev och om jag ska vara ärlig så är jag helt slut och har inte orkat.

Igår var det skolavslutning för Lilleman och till hösten börjar han 5:an, tänk så stor han blivit men det hör väl till eftersom jag fyllde 25 hela år.
Det var ju så fintväder igår med och idag öser regnet ner.
Hoppas att vädret blir finare i morgon eftersom vi ska ha kalas hela helgen så vill  vi ju kunna sitta ute.
Igår efter avslutningen så var vi ute och åt pizza och tog en öl marina, Lucas, Mamma,Jag och så kom Älsklingen med.
Var helt underbart att sitta och äta ute i kvällssolen.
Efter vi kom hem mös vi ner oss i soffan Min man och jag och kolla de på film, i filmbytet började vi skratta så tårarna bara rann, magen gjorde ont, käkarna värkte och man kippade efter luft, Himmla roligt var det

Nej ni nu ska jag börja göra mig klar att gå till jobbet eller gå min man ska köra mig :D så snäll som han är.
Nu är maten klar också.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Marina

riktigt gott var det... de får vi göra om nästa gång solen tittar fram.

kram

2009-06-12 @ 16:28:03
Postat av: Cessili

ja det tycker jag verkligen.

2009-06-12 @ 21:48:30
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0