En tuff dag på jobbet.

Hej på er!
Nu är jag hemkommen från jobbet och fy farao så tufft det är när man är kort med folk och så mycket palliativ vård som vi har.
Imorgon får jag börja tidigare då vikarierna inte kommer in annars och inte har någon delegering så jag blir ensam ordinarie till eftermiddagen, vet inte riktigt hur det kommer gå men det får väl helt enkelt göra det. Är i alla fall glad över att den ena av dem är teckentolk så det underlättar ju en hel del. Bara att hoppas på att andra avdelningen har det lugnt med.
Ser inte fram emot att gå och jobba imorgon.
Nej nu ska jag röja lite i mitt stökiga hem och sen blir det att hoppa in i duschen för jag luktar sjukhus och det är inget trevligt tycker jag. Utfodra katterna ska jag göra med för de verkar lite sugna.

Så ha en trevlig kväll alle sammans och sussa sött med er det hoppas jag på i alla fall att få göra.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0