På Semester i Las Vikas

Nu sitter jag här hemma hos mammsen i Las Vikas och avnjuter en kopp kaffe medan Ginga vaktar på trappan.
Hon är något mammig kan man ju säga och jag ska helst inte försvinna ur hennes syn fält, till och med på toaletten följer hon mig eller sitter snällt utanför dörren och nosar.

Mammsen och Thompa åkte just till ön så jag har hela huset för mig själv, bara jag och Gingus och massa gott att både äta och dricka så det kommer inte gå någon nöd på mig inte :D
Tanken var från början att jag skulle följt med men eftersom jag hostar så dant så kändes det inte så lockande om det nu blir dåligt väder, kanske åker ut en sväng imorgon istället.
Nu ska jag lägga köttet i marinad och koka potatisen så den hinner svalna.
Ha det så bra.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0