Marina

STORA SYSTERTESTET
- Gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

Hon
Vad heter hon? Marina
Vad var det senaste hon sa till dig? Ha det så bra så hörs vi.
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? Heeej och så kramas vi.
Vem umgås hon mest med? med sin man, sin son och deras hund, med grannar och skolkamrater tror jag.
Har hon en pojkvän?  Hon är gift.
Har hon en speciell lukt? Ja det har väl alla tror jag.
Kan du hennes mobilnummer?nej det kan jag faktist inte men jag kan hennes son och mans nummer :D
Vad är typiskt henne? att spilla på sig hehe har hon gjort sen liten och sen är det att vara sjuk hon har tammefan inget imunförsvar.
Är hon din lillasyster? Nej
Är hon din tvillingsyster? Nej
Är hon din storasyster? Ja

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 5 år
Har ni samma föräldrar? JA
Brukar ni göra saker tillsammans? Vi träffas inte så ofta så vi pratar mest i telefonen, när vi träffas dricker vi kaffe och pratar strunt.
Kan ni prata om allt? Ja det kan vi nog.
Kan ni skratta åt allt? Om jag tänker efter så pratar vi mest serigösa saker och då är det inte läge för skratt men visst så skrattar vi med.
Bor ni i samma hushåll?  Nej men vi bor i samma stad.
Umgås ni med samma människor? nej bara familjen gemensamt.
Är ni oftast sams?Ja för det mesta men vi har en viss egenhet att kunna bråka.
Tycker du ni har en bra relaktion? jo men den kunde vara bättre.
Tror du att hon tycker det? Tror hon håller med mig.
Samma skola? när jag gick på lågstadiet och hon på mellan men inte senare.
Samma musik? Nej det kan jag inte påstå, vi gillar mycket av samma men sen har hon lite avstickare som jag inte föredrar att lyssna på.

DU
Vad var det sista du sa till henne? Var rädd om er och kör försiktigt.
Uppskattar du henne? Ja det gör jag.
Litar du på henne? Ja
Brukar du sno grejer av henne? Nej
Vem är det som startar era fighter? Vi gör det nog båda lika mycket tror jag.
Ställer du upp för henne om hon behöver? Utan tvekan
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? Ja helt klart vad skulle jag vara för syster annars.
Till sist, älskar du henne? Älskar de mina nu och för alltid.

Kommentarer
Postat av: Wickii

Haha.. typiskt marina? verkligen haha, spillmaja:D

2009-07-22 @ 21:35:34
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0