hemma igen.

Förlåt Nockan och Emma att jag inte gör om er men nu orkar jag helt enkelt inte.

Nu är jag tillbaka i mitt egna hem igen och har sovit i min egen säng inatt och somnade brevid min man, helt underbart.
Vaknade av att älsklingen kom in och sa att kaffet var klart och la sig vid mig en stund och sa att vi skulle till Ikea idag, gissa om jag blev glad hihi.
Älskar när min man skämmer bort mig så som bara han kan.

Nu har jag suttit ute på terassen och druckit kaffe i solen har ju faktist de senaste dagarna lyckats få färg med har inte haft det sen sommaren 1997 tror jag hihi.
Under vigselringen är det en vit rand och om jag skulle gå naken har jag ändå en bikini på mig haha.

Under semestern har jag varit i Las Vikas, hos Lillstrumpa, hos mor och Thompa, i tyreslöt och hos Fia Samt här hemma i  stan.
Skulle ju ha varit i London nu men det blev det ju inget av tyvärr.

Nej ni nu ska jag titta på lite bilar innan jag klär mig och går en sväng med Gingis, som blev helt  till sig när hennes mamma kom hem i går :D åhh har saknat mina älsklingar.


Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0