Vinter i Viken

Hej på er allesammans!
Nu sitter jag nere i las vikas och ska borts tänderna och krypa till kojs snart.
Är hemma med Fia Lotta och vi har ätit en massa god mat och haft det trevligt hela dagen lång.
Idag är det vinter igen, är väl skoj för barnen antar jag att de får åka pulka innan lovet ärr slut.
Imorgon ska man hem och jobba igen.
Alla som känner mig vet ju att jag är lite knasig och det står jag för men det känns verkligen i hela kroppen att detta kommer bli ett bra år, att det är meningen att något ska hända i mitt liv som får/tar mig framåt och att det hela tiden ger mig små ledtrådar om vad det är men att jag inte riktigt kan klura ut det riktigt än.

På tal om positiva saker så pratade jag med morfar i morse, hade ju tänkt åka upp till honom innan jag åkte hit men vaknade ju med västa konstiga halsen så jag fick bli hemma.
Morfar mår ialla fall ganska bra pulsen är nu uppe i 50 slag/min. så det gå ialla fall åt rätt håll.

Nu ska jag borta tänderna och ringa älsklingen innan jag ska sova.
Kramar på er allihoppa.. Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0