nu får det bli vår...

God kväll på er!
Har tänkt hela dagen att jag skulle uppdatera här men så har det inte blivit.
Nå väl. Det blev inge riktig pyssla om Cessili dag idag riktigt då jag inte hade någon ork till det.
Istället satt jag på golver och sorterade gamla papper mm som jag la i mina nya fina kartonger.

Hittade denna bild och fy fasiken vad jag vill att det ska bli sommar nu, ialla fall vår.
Vår underbara terass.


Idag när älsklingen väckte mig till kaffet sa han och C att det började snöa igen och då bara brast det och jag skrek nej, och la mig ner på soffan, jag som bestämt att det skulle gå mot vår.
Har ju varit pluss i flera dagar och så har fåglarna kvittrat så fint för mig. Besviken blev jag men jag jobbar vidare på våren snart så ska ni få se.

Nu är jag helt slut och måste sova lite ska försöka mig på att jobba imorgon förstår ni.
xoxo... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0