Lördag 103

Igår hände något ytterst ovanligt mina damer och herrar.
Cessili somnade på soffan. Älsklingen la på mig en filt och lät mig sova i lite mer än en timme innan han väckte mig.
Chockad var jag för jag vet inte när det hände senast, jag som inte kan somna ifrån den tråkigaste film bara somnade så där utan vidare.
När jag sedan vaknade till så hade älsklingen köpt godis och frukt till kvällsmyset, så det blev lite vindruvor och en och annan chokladbit till filmen som svaldes ner med ett glas martini, mumma.

Idag ska vi på middag och det ser jag verkligen fram emot, god mat och ett glas gott vin till det i trevligt sälskap. Vad kan vara bättre.
Så nu är mitt hår torrt så jag ska väl försöka mig på att göra något med det, kvällen till ära.
Fast först ska jag nog byta gardinerna i köket.

Nu är det i alla fall bestämt att fredagen den 23:e är det tjej kväll här hemma hos mig, så då är ni hjärtligt välkomna.

Nu är det bäst jag sätter fart kommer in med bilder och en uppdatering senare ikväll eller imorgon beroende på hur sent det blir ;)

Kram på er..
xoxo..... Cessili, hehe

Kommentarer
Postat av: x

Tack, vi kommer gärna

2009-01-17 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0