lång kväll på jobbet och en glömsk Cessili

Idag när jag kom hem från jobbet var jag väldigt trött så jag la inte märke till den stora gröna blomman som plötsligt stod i hallen.
Istället såg jag direkt ett par fina, svarvade vita ben i vardagsrummet och gav av ett tjut samtidigt som jag skuttade in och slängde mig runt halsen på min älskling.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag är pigg och allert i morgon på partajet :D

Imorgon är det ju löning med heheh me like.

Idag på jobbet fick jag reda på att vi får nya boende som bor i lägenheten som brann den där kvällen. Usch fy och fasa. Jag fick värsta klumpen i magen när jag fick höra det och bara sa högt att Dit vill inte jag gå....
Ska se vad som händer och fundera det lite och eventuellt prata med chefen för det känns inte bra alls. Tycker det är jobbigt att vara på den våningen och bara se dörren och på en sekund är jag tillbaka till den kvällen och känner lukten och allt , paniken i kroppen mm. Fy.

Nej nu ska jag krypa ner hos min älskling.
xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: wickiii

Kan inte ens tänka mig vilken fruktansvärd känsla du måste bära med dig efter den olyckan, samt den panik du bar på när det hände.

Du är stark du Cecilia

Me lillstrumpa me like systeryster

2009-01-23 @ 12:38:45
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0