Jag kommer ha världens underbaraste man.

Idag har vi haft det trevligt må ni tro.
Dagen började som vanligt med fruktsallad, färskpressad citron och en kopp kaffe, som avnjöts framför tv:n med älsklingen och vår super sega Ginga samtidigt som vi kollade på samuraj afro.
Efter det blev det lunch och rastning innan vi åkte ut i skogen, där möttes vi även av Bettan ochTintin och våra voffsingar har sprungit runt, runt, runt och varit super lyckliga. Vi gick en promenad i skogen och Bettan gjorde en snygg undanmanöver när hon höll på att halka på väg ner från en bergsknalle, hehe.
Efter all den friska luften och allt bus så åkte vi och köpte ny klädsel till Tjoffsan och lite annat smått och gott innan vi åkte hem.
Jag gick och la mig på sängen för att vila lite medans de första maskinerna  gick klart men vaknade igen 19:30 när Coffe undrade om det var nått annat han skulle tvätta, han hade även damsugit, diskat och städat. Sen hade han dukat fram frukt och snaskigheter i vardagsrummet för kvällsmyset och kaffet det var med klart så det var bara att sätta sig ner och ha det bra.
Sen sjöng vi en låt på singstar bara för att kolla mickarna så de fungerade och det gjorde de.

Nej nu ska ja ta och sätta mig och myspysa med min M2B.
Wiiiee. ;)

Kramar på er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0