101

Hej på er alla januaribarn där ute.
Här sitter jag i soffan med en kopp kaffe och ont i kroppen.
Igår vaknade jag av att jag hade så djävulskt ont i kroppen, i länd ryggen och höfterna. Så svärmor kom hit med spik mattan som jag låg på i går kväll och det känns mycket bättre men jag har ont i nacken och så fortfarande och lite i ryggslutet så jag ska lägga mig en stund när jag druckit upp mitt kaffe, så jag pallar med att gå en runda på stan sen med älsklingen min.

Igår skulle vi åka iväg en sväng och köpa block mm till älsklingen som börjar skolan igen denna vecka, så vi passade på att stanna till på grossisten för inredning och möbler. Vi har tänkt det så många gånger men aldrig kommit oss för eller så har de haft stängt när vi har tid, igår var det öppet och vi hade tid. Där inne hittade vi alla fall ett fint vitt bord med "pall" som jag vill ha och det var 30% på det med så vi får se om vi åker och köper det idag eller hur vi gör.
En sak är säkert i alla fall det skulle vara väldigt fint där mot väggen med en liten vit list ovanför med ljus och små gröna växter på och en vit avlång spegel ovanför.

Men vi får se hur det blir nu vill jag helst bara ha en ny säng om det är så att det är därför jag får så fruktansvärt ont i ryggen eller om det bara beror på att jag sover och ligger för länge. Kanske inte ska sova 12-14 timmar eller?
Kram Cessili

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi kanske kunde byta nån vecka eller så.. du sover här hemma hos mig o jag sover hos dig, lovar dig att du inte sover 12-14 timmar här:P!!

Kramar

2009-01-12 @ 15:44:40
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0