Smaskens mat.

Jag och mitt minne, jag glömde ju bort att gratulera Gunhild och Gunilla den 30/1 och sedan glömde jag vid flertalet gånger att be om ursäkt för det i bloggen.
Sedan har jag ju glömt att lägga upp bilderna från mitt och Lillstrumpas tisdagsfika som vi hade då jag bröt min diet och frossade i en mini semla dagen till ära, fast jag egentligen inte är så förtjust i semlor.
Men den rättar vi till, bilderna kommer här:



Jag ser en smula förvånad ut eller vad det nu kan vara.



Glada Lillstrumpa.

Alla måste ju tillåtas några felsteg och semlan var min kan man väl säga hehe.
Sedan dess har det varit hård linje igen som vanligt och detta var dagens middag.
Avokadosallad med gurka, blommkol, vitkål och sallad till det serverades rökt öring och svart stenbitsrom och en vinigrett så klart till salladen, mumms så smaskigt det var.



Det var allt för mig just nu för jag måste springa till jobbet, uppdaterar nog till kvällen för den som är intresserad.
Kramar på er
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

ja och jag är ju vacker som vanligt..=)



Du och jag Cecilia Ja du och jag!!! Mys ska vi ha imorgon, Köpt en country Lane igår och is är fixat.. Mys

2009-02-26 @ 17:41:11
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

åhh så smaskigt, tänkte köpa med en flaska vin med så vi kan ha när vi pamprar oss. (pamprar säger man så?) Massa mys blir det.

2009-02-26 @ 21:47:17
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0