Fix.

Ja ni förut idag så gjorde jag ett test gällande mitt hem och inredning.
Jag blev i alla fall The Girl Next Door.
Vill du göra testet gör det HÄR.

Ja vad har jag hittat på mer idag jo jag har ju bland annat gjort om i sovrummet tillsammans med min älskling, sen har jag fixat till en hylla.
Det var en helt vanlig, sketen, ful IKEA hylla men han fick lite lasyr och blev betydligt mycket finare än innan även om det var lite impulsivt och hastigt.
Sedan fixades en temporär sängkjol mm och sängen ställdes på andra väggen så länge tills elektrikern kan komma och fixa uttaget som pajat när sänggaveln ramlade ner.


Nej ni nu ska jag sova. Sussa sött med er. Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Jag är en country `n` moderna!!!!

2009-02-25 @ 10:30:01
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

Där ser man hur ser den stilen ut jag fick upp en bild i huvudet och vet inte riktigt om den stämmer. :D

2009-02-25 @ 17:48:13
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0