fredag.

Idag är det fredag, ja det är det.
Ikväll skall jag jobba, ja det ska jag.

Eftersom det råder olika former av magsjuka på jobbet bland både personal och boende så kan det hända att jag även skall jobba i helgen.

Igår satt jag och pratade med Liiza om bröllop och så, så skoj. Hon skickade en massa fina kort och jag riktigt längtar till mitt bröllop nu jag med :D

Nu är det vinter igen och det är jag inte nöjder med.

Nej ni nu ska jag fixa lunch och sen dricka kaffe med Lillstrumpa innan hon ska åka hem och ja gå till jobbet.

Tjilliwippen.

Kommentarer
Postat av: Thiniz

Du är utmanad i min blogg :D

2009-02-06 @ 23:05:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0